Content marketing

Een nieuwe term voor wat we eigenlijk al jaren doen.  Het verhaal vertellen. Telling in plaats van selling. Onder meer door social media en online video heeft content een nieuwe context en dynamiek. Geëngageerde verhalen, moodvideo’s, blogs; daarmee kun je vertrouwen, sympathie en verbinding van de doelgroep met het merk of de organisatie creëren. Goede content is relevant, aantrekkelijk en zet de doelgroep in beweging. Maar uiteindelijk is en blijft content marketing een onderdeel van de marketingcommunicatiestrategie. Zo passen wij het toe, geïntegreerd. Online marketing.

SEO (Search Engine Optimization).  Met zoekmachine optimalisatie realiseren we een betere vindbaarheid in de organische resultaten. De ranking van een website in de zoekresultaten hangt voornamelijk af van drie factoren: copywriting, link building en techniek. Zoekmachines meten de autoriteit van de website aan de hand van het aantal inkomende links vanuit andere websites. Met seo-copywriting worden webteksten zo geschreven dat sites beter gevonden worden aan de hand van key-words.

SEA (Search Engine Advertising).  In tegenstelling tot seo betaal je bij sea voor de zichtbaarheid door middel van zoekmachine advertising. Strategyminds adviseert met een online advertentieplanning, advertentieteksten en budgettering, alles met als doel de doorklikratio doelgericht te verhogen. 

Meer online marketing diensten die wij aanbieden zijn: retargeting | data-inkoop | run of channel | geografische targeting | social media marketing.