Blog

What’s on my mind?
Als storytelling agency zijn we vooral geïnteresseerd in mensen. Zij maken een merk, bepalen het gezicht van een bedrijf en zijn verantwoordelijk voor succes. Daarom willen we graag weten wat er in onze opdrachtgevers omgaat. Wat hun beweegt en hoe ze tegen zaken aankijken.
What’s on your mind?
Andersom geldt dat net zo. In deze blog lees je wat ons en vooral wat mij bezighoudt in relatie tot het vak.

Waardevol

Iedereen heeft het over de digitale transitie. Urgentie bepaalt de snelheid. De noodzaak om processen op gang te houden dwingt ons om anders te denken en in veel gevallen betekent dat digitaal denken. Dat gebeurt in het onderwijs, het bedrijfsleven, de retail en zelfs in de kunst- en cultuursector. Ik zie zeker de voordelen, maar ik hoor mijn kinderen ook zeggen dat ze blij zijn als ze weer naar school kunnen. En zelf heb ik sterk de behoefte aan persoonlijk contact. Met andere ouders langs de lijn bij het voetbal van mijn zoon of bij een hockeywedstrijd van mijn dochter. Een glas bier op het terras met vrienden en samen met het fietsclubje kilometers maken op zondagochtend. Deze crisis leert ons wat waardevol is. Betrek dat ook eens op je merk; wat maakt jouw merk waardevol? Digitalisering is een middel, maar het gaat nog altijd om wat je te zeggen hebt.

Wat is jouw verhaal?

Vertel, mail naar hello@strategyminds.nl