Om op een aantrekkelijke manier de gedeputeerden van het extraparlementaire college van GS (het eerste en enige provinciale extraparlementair college van Nederland) met de portefeuilleverdeling voor te stellen, samen met het collegeprogramma voor 2019 – 2023: ‘Vernieuwend Verbinden’, heeft de Provincie Limburg gekozen voor een digitaal magazine.
Een mooie, inspirerende opdracht waarin we laten zien hoe waardevol een digitale publicatie kan zijn om een boodschap over te brengen.
Strategyminds werkt met een geavanceerde webbased magazinetool. In dit systeem maken wij niet alleen digitale magazines, maar ook jaarverslagen, nieuwsbrieven, whitepapers, bedrijfspresentaties en andere online uitingen.
Interactive magazine | Content creation |
Design
Bread & Delicious in Wyck, heet sinds mei 2019 SoDelicious. Het is niet alleen een nieuwe naam, maar een heel nieuw concept. Naast bakkerij en patisserie met ontbijt en lunch, biedt de nieuwe horecazaak aan de Stationsstraat in de trendy wijk van Maastricht nu ook diner en delicatessen en maaltijden om mee te nemen.
Van ’s ochtends tot ’s avonds je eigen delicious moment kiezen, dat is het idee. Om deze uitbreiding te realiseren, is het naastgelegen pand erbij getrokken. Winkel en restaurant zijn gescheiden, maar tegelijkertijd vormen ze één geheel. Strategyminds kreeg de opdracht om mee te denken over de naam om van daaruit de volledige branding te ontwikkelen en de bijbehorende middelen uit te voeren.
Brand development | brand creation | corporate identity | storyconcepts | storytelling | web development | online (social) campaigns | print magazine
Onlangs vierden we het tienjarig jubileum van Praktijk, het magazine voor verwijzers van het Maastricht UMC+. Het magazine informeert de eerste- en tweedelijns zorg over en weer. Medische innovaties, ethische discussies, scherpe meningen, nieuwe samenwerkingsvormen, verrassende inzichten, ze komen allemaal voorbij in Praktijk. Een blad dat bijdraagt aan verbinding tussen de zorglijnen. Tien jaar is lang, maar Praktijk is een gevestigd blad dat goed wordt gelezen en gewaardeerd. Overigens verschijnt dit magazine alleen in gedrukte vorm. Een kwestie van voorkeur, zoals is gebleken uit een onlangs gehouden lezersonderzoek.
Brand creation | Storyconcepts | Storytelling | Interactive magazine | graphic design | proposition strategy
In 2000 startte het reclamebureau Strategyminds in Sittard. De Groene Kruis Verenigingen bestonden niet meer. Thuiszorg heette het nu. Dat was niet de enige verandering. De thuiszorg kreeg te maken met vrije marktwerking. Schoorvoetend werden reclamebureaus gevraagd om hulp bij identiteit en marktpositionering. Wij zaten dicht bij het vuur, in de schoot van het voormalige Groene Kruis. En dus werd zorgcommunicatie onze corebusiness, in de breedste zin. In de loop der jaren is onze strategie veranderd. Zorg is nog 35% van onze omzet, maar nog steeds voelen we ons verwant met deze sector. Eén van de opdrachtgevers is De Zorggroep in Venlo. Met 8.000 medewerkers de grootste zorginstelling in Zuid-Nederland.
Brand development | Brand creation | Corporate identity | Storyconcepts | Storytelling | Web development | Interactive reports | Motion graphics | Campaigns | Online (social) campaigns | Interactive magazine
Een klant, een project, een uitdaging. In de Stichting Customer Service Valley werken overheid, bedrijfsleven en onderwijs samen om, onder meer met opleidingstrajecten, kennisdeling, innovatie en verdere professionalisering van het vakgebied, Zuid-Limburg als customer service regio verder te versterken.
Onder andere de Gemeente Maastricht, VodafoneZiggo, Majorel en de onderwijsinstellingen Zuyd Hogeschool en Vista Collega participeren in dit samenwerkingsverband.
Strategyminds ondersteunt deze triple helix samenwerking met strategische, tactische én operationele marketingactiviteiten.
Meer weten? Lees de whitepaper: http://whitepaper.customerservicevalley.nl/brainbubble1/
Brand development | Brand creation | Corporate identity | Storytelling | Webdevelopment | Webcare | Online marketing | Social media campaigns | Interactive reports & whitepapers | Motion graphics | Video
Dat we ons thuisvoelen bij woningcorporaties hebben we mede te danken aan onze jarenlange samenwerking met Maasvallei. Bij deze corporatie in Maastricht doen we zo’n beetje alles wat in ons vermogen ligt. Van huisstijlontwikkeling tot jaarverslag en van nieuwbouwbrochure tot storytelling.